قسمت صفر

به نام خدایی که در آستانۀ تنهایی عشق را آفرید

 

شمارۀ یک: آیا قالب برای مدتی نسبتاً طولانی چشم را اذیت نمیکند؟ فونت چی؟ یکی بزگترش کنم؟

 

شمارۀ دو: نام رمان اولی که میگذارم تسبیح عشق است که در مرداد نود و هفت نوشتمش، اینطور آغازش کردم:

سخن نویسنده

رمان تسبیح عشق سه هدف را دنبال میکند:

۱)نام هر احساس خوبی عشق نیست.

۲)هر کسی عشق را نمیابد در واقع عشق واقعی کمیاب است.

و ۳)عشق را باید ستایش کرد.

 

فکر کنم کاملاً متوجه شدید چرا نمیخواهم چاپش کنم D:

 

شمارۀ سه: آیا هرشب یک قسمت کوتاه بگذارم؟ یا هر هفته یک قسمت طولانی؟

Fatemeh Karimi ۱۱ ۱۰
مرآت ..

تصمیم خوبی است.

فونت و سایز و قالب وبلاگ هم مشکلی نداره.

 

با هفته ای یک قسمت موافق ترم..

 

موفق باشید.

سپاسگزارم از همراهیتون :)

پایدار باشید.

عی‍ن‍‍ک ...

سلام :)

به‌به خیلی هم قشنگ و عالی :))

 

ما فقط مشتاقیم که هر چی زودتر بخونیم رمانتون رو؛ مخصوصا اینکه درباره‌ی «عشق» نوشتین ^_^ 

سلام آقای عینک

لطف دارین :)

:)

pa ri

واهای حتما رمان خیلی جذابیه *------*

فونت و رنگ و همه چیه قالب عالیهه *0*

 

بنظرم هر هفته یک قسمت بلند باشه خوب میشه *---*

 

 

راستی راستی از آشنایی باهاتون خوشبختم بندی پری هستم D: *با دستکش هزار بار دست می دهد*

به امید آشنایی بیشتر *---*

نظر لطفته **

مرسی از نظرت :)

منم فاطمه‌ام و خیلی خوشبختم *با گرمی لبخند دستکش را پاسخ میدهد*
مشتاقانه امیدوارم ^^

** گُلشید **

جونم رمان🤩😍

 

فونت فقط یکم درشت تر بشه بهتره.

 

هفته ای یکبار رو ترجیح میدم واسه اینکه طولانی تره:)

خوشحالم میخوای بخونی 🥰


زری که گفت ۱۶ کردم الان ۱۸ زیادی بزرگ نمیشه؟

مرسی از نظرت بانو💛

رها ||

سلاملکم :))) به نظر من قالب خوبه، و یک قسمت در هفته مناسبه.

سلام رهای گلم

ممنونم ازت جانم :)

ریحانه

سلام علیکم ^_____^

توضیحات وبلاگ که عالیه اصلا.امیدوارم بشه چهار ساعت و سی و شش دقیقه:دی

با قالب و فونت مشکلی ندارم

سه هدف رمانت خیلی خوبه؛بدون تعارف.

آفرین دختر،خوشم اومد ازت :| :))))

من با هر هفته یک قسمت طولانی موافقم.

با تشکر!

سلام جانم

منم امیدوارم به یاری دوستان :)
خدا رو شکر
قربونت ^^
مرسی از حضور و نظرت :)

معصو مه

چه عالی

همه چی عالیه

هفته ای دو قسمت متوسط به نظرم بهتره. خیلی منتظر نمیمونیم.

با تشکر و با عشق.

مرسی از همراهیت بانو جان :)

احتمالاً همین کارو میکنم، سپاس💛

زری ...

یع کوشولو فونت و بزرگ کنین

من با موبایل اذیتم :")

 

من ترجیح میدم هر روز بخونم ( چون دائم تو بیانم /: ) و بعد یه مدتی که بگذره داستان یادم میره XDDD

 

طولانی و کوتاهشم با خودتون... من اوکی ام کلا : دی

 

 

چشم :)

مرسی از نظرت جانم ^^

آرا مش

سلام 

خوش اومدی به وب خودت :))

قالب خوبه مشکلی نداره

درمورد قسمتهای رمان اگر هر شب نباشه بهتره چون ممکنه بنا به مشغله نتونیم چند روز دنبال کنیم 

ولی هفته ای باشه فرصت بیشتری برای خوندن هست

بنظرم پست هم خیلی طولانی نشه بهتره، یه حد متوسط ، نه کوتاه نه طولانی

البته این نظر منه باز ببین اکثریت چی میگن🌺

 

سلام

شما هم خوش اومدید :)
مرسی از نظرتون :)

آرتـــ ـــمــیس

یک. نه خوبه خوبه*-*

سه. من به هر هفته یک قسمت طولانی رای می دم :دی 

مرسی ازت آرتمیس جان :)
ببینیم بقیه به چه رأی میدهند =)

آیســــ ـــان

من شدم اولین نفر بالاخره در یک وبلاگ!

هوراا ((=

خوش آمدید و ایناxD با اینکه البته قبل خوش اومده بودین خبxD

خوش اومدی جانم :))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نام رمان فعلی: تسبیح عشق
شاید بتوانیم آن چهارساعت و سی‌وچهار دقیقه آمار مطالعه ایرانیان در ماه را در بخش "معرفی کتاب" تبدیل کنیم به چهارساعت و سی‌‎وپنج دقیقه...
تگ ها
موضوعات
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان